Sytt en egen myspöl !

 
Ja har nu knåpat ihop en myspöl till Helmi, inte riktigt färdig än men den fyller sin funktion ! Hon kan sitta och ramla i den :P Senar är det tänkt att det ska bli bollhav däri. Har iaf sytt klart den och haft min Michaela här på lunch.
#1 - - elin :

Men åh vad smart! Den ser jätte fin ut! :)

Svar: hihi ja :P haha på bild ja ;)
Mamma Angelica

#2 - - Viktoria:

Så himla fin! duktig du är! :)

Svar: hihi tack :)
Mamma Angelica

#3 - - Erica:

Vilken fin myspöl! Hur gjorde du den? Letar efter mönster men kan inte hitta något :-)

Svar: Hihi tack, jag frihandade ;D haha men den blev aldrig så klar att jag satte fast "ringen" runt och hon växte ur den ganska fort (tog sej ur den!) så nu ligger den bara och skräpar :D
Mamma Angelica

#4 - - Sandra:

Hej hur har du gjort pölen och vilket material har du använt?

Svar: Hej. jag använde mej av en gammal madrass som botten och täcke och bäddmadrass som kant, frihandade och gjorde lite som jag tyckte :)
Mamma Angelica