Hur man gör en säng barnvänlig..

 
 
 
Äntligen är det gjort, ja eller i fredags hände det faktiskt redan jag har bara haft så fullt upp och så har ju världens bästa unge redan somnat och då går det ju inte att fota. Lösningen på sängen gjordes utav två kopparrör och en koppling, sen plattade vi till dom och borra, sen bara skruv och mutter, och ja dom fick lite guldfärg på sej så dom ska likna lite mässing. Jag är nöjd och rummet är nu finare möblerat och jag mår mycket bättre när jag ligger där och läser om kvällarna.
 
33 kommentarer publicerat i Hult 251, vårat hem.
Taggar: DIY, barnrum, barnsäng, kanin påslakan, kaninlampa, lektält hm, rund gunga, rådjurshuvud, sekretär, sockerlåda
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Bra det blev :) snyggt!

Svar: Ja visst blev det, både snyggt och funktionellt, mvh mycket självgod & stolt ! ;)
Mamma Angelica

#2 - - c:

the net setting is so adorable.

Svar: Oh thank you :)
Mamma Angelica

#3 - - sara:

Men guuud så snyggt! :)

Svar: Tack så mycket, himlans nöjd själv med :D
Mamma Angelica

#4 - - Emma Grann Fotografi:

Vad fint!!

Svar: Åh tack så mycket :)
Mamma Angelica

#5 - - När Annie fotograferar i USA:

Vackert!! Riktigt snyggt!

Svar: Åh tack så mycket :)
Mamma Angelica

#6 - - Ljuvliga Drömmar:

Vilket fint rum :)

Svar: Tack så jätte mycket, det börjar äntligen likna något :)
Mamma Angelica

#7 - - SSANNAALICIA:

Vad fint det blev! :)

Svar: Tack så mycket :)
Mamma Angelica

#8 - - dajanas.se:

Va snyggt det blev :)

Svar: Tack så mycket :)
Mamma Angelica

#9 - - Lilla Lii - Träning och mat - Bloggen som blandar kultur med träning:

Smart lösning och vilket fint rum! Riktigt gulligt :)

Svar: Åh den får jag väl ta åt mej äran för :D Tack så jätte mycket :)
Mamma Angelica

#10 - - Johana Duggin:

Gud så mysigt :O!!

Svar: Ja helt underbart att få spendera kvällarna med böcker där vill jag lova :)
Mamma Angelica

#11 - - JuliaJ:

Jättevackert rum!

Svar: Åh tusen tack :)
Mamma Angelica

#12 - - Emelie:

Jättefin säng! Mysigt med gungan i rummet.

Svar: Ja den är helt underbar, ja det bjuder in till lek :) Tack !
Mamma Angelica

#13 - - Elisabeth Dahwn:

Men herregud så snyggt, det där rummet vill ju jag ha! :) hehe

Svar: Åh tack så mycket, det kan hyras ut dom dagar Helmi sover hos sin mormor & morfar ;) hihii
Mamma Angelica

#14 - - Hanna Liebenholtz:

Oj, verkligen jättefint! :)

Svar: Tack så jätte mycket :)
Mamma Angelica

#15 - - Paulina Suonvieri:

helt fantastiskt fint barnrum! jag skulle verkligen ha viljat ha ett sådant själv i min barndom! :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Åh va glad jag blir, tack så jätte mycket :) Jag med, du får helt enkelt kompensera det med att ge dina barn ett sådant när den dagen är din :)
Mamma Angelica

#16 - - Hedda Rönnlund:

Supersnygg säng!

Svar: Ja visst är den, jag är helt förälskad i den :)
Mamma Angelica

#17 - - claudia:

wow ! ::D

Svar: Hihi Tack så mycket :)
Mamma Angelica

#18 - - mamma mindy:

Så fint rum :)

Svar: Tack så himla mycket :)
Mamma Angelica

#19 - - Em:

Bra tips! Det blev riktigt fint!!

Svar: Ja visst är det, tror faktiskt även den ohändige klarar av det och fint blev det med :) Tack så mycket.
Mamma Angelica

#20 - - Robex Lundgren:

snyggt

Svar: tack :)
Mamma Angelica

#21 - - Jasmine:

Vilket härligt barnrum!
Jag blev väldigt förtjust i det vackra golvet.
Kram

Svar: Åh tusen tack, ja visst är det underbart vårat älskade golv. Det var det första vi gjorde när vi flyttade in och det är så vackert i hela huset :) kram
Mamma Angelica

#22 - - Isabell:

Åh vilket fint barnrum! :)

Svar: Tack så jätte mycket :)
Mamma Angelica

#23 - - Olivia Nilsson:

Vilken fin blogg du har!
Kika gärna in på min om du har lust :D

#24 - - Sofia:

Men åh så fint barnrum! Ett sådant ska jag minsann fixa mig när jag blir äldre och får barn! :D

Svar: Tack så jätte mycket :) Det tycker jag absolut att du ska, är det bästa jag har gjort i mitt liv, barn alltså ;)
Mamma Angelica

#25 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

wow! snyggt

Svar: Tack så mycket :)
Mamma Angelica

#26 - - Frida:

Vilket underbart barnrum! Med gunga och allt :)

Svar: Åh va glad ja blir, tack :) Hiihi ja gunga inne borde väl alla ha ;)
Mamma Angelica

#27 - - Amanda Niclasson:

ÅH så fint! :)

Svar: Tack så jätte mycket :)
Mamma Angelica

#28 - - Anna [foto]:

SÅ HIMLA FINT!!

Svar: Åh tusen tack :)
Mamma Angelica

#29 - - kerstin ehrenholm:

så snyggt

Svar: Tack så jätte mycket :D
Mamma Angelica

#30 - - Michelle Gawronska:

Riktigt snyggt!

Svar: Tack :D
Mamma Angelica

#31 - - Ida:

Åh, sååå himla fint rum. Gungan! <3

Svar: åh va gullig du är, tusen tack :D
Mamma Angelica

#32 - - Hanna:

Vilken underbar säng! Jag är ute efter något liknande fast i vuxenvariant :) Verkar vara jättesvårt att hitta. Har faktiskt själv funderat på att bygga en stomme i kopparrör?

Svar: Ja den är himlans fin, sprang liksom över den av en slump för det var inte meningen alls att Helmis skulle få en sån, men för fyra lappar så kunde jag liksom inte låta den passera mej och har försökt leta efter liknade utan framgång. Kanske är svårt att få det stabilt nog för en vuxen, men man kan ju alltid göra en "gavel" och så ha sängen stå på andra ben för att få till det snygga :)
Mamma Angelica

#33 - - Johana Duggin:

Ja gud ja det förstår ja :)