Nr 8.

 
I mina egna ögon så blev jag så mycket coolare i mars 2011, ja för mej är det mer häftigt med en chestpiece än två armar. Sen ska vi inte tala om låren, ja mycket lustigt hur jag resonerar. Den sitter självklart nedanför "nyckelbenen" så den inte syns med tröja på, så fortfarande finns det "hopp" eller vad vi nu ska kalla det. Har nog aldrig dolt dom med flit alls i något sådant sammanhang men jag kan ju om jag vill. 
#1 - - Agnes:

Riktigt häftig bild!

Svar: tack så mycket snälla du :)
Mamma Angelica

#2 - - Tattoo Inspo:

Hej! Grymma tattoos. Gör gärna ett inlägg om dem på min blogg. Givetvis länkas din. Intresserad? Puss. /Tattoo Inspo

Svar: Tack så mkt. Ja det får du göra om du vill, råder dej till att vänta några veckor så får du med dom resterande och en helhet :)
Mamma Angelica