Nr 4

 
När jag sommarjobbade på kyrkogården ett utav åren så blev jag väl alldeles för inspirerad så jag tog och började med döskallen på överarmen, det som alltså skulle bli en hel sleeve tillslut. Men jag vill minnas att jag hade bara den en ganska lång stund, gjorde en annan (som ni får se nästa vecka) emellan vet jag iaf. Stackars Benny fick tusen referensbilder för att måla åt mej, förstod knappt själv vad jag mena men det blev såklart super, och självklart var det jag själv som hade bestämt mej för bara svart och rött. Djävulen på insidan av överarmen, där var vi ett par när vi hade kommit så långt, något vi alltså inte var innan jag började med armen, iaf så har jag inte riktigt alls fått bestämma då hon fortfarande inte har några ögon som från början var min vilja.
 
Iaf så hade det varit skitsnyggt att bygga på den ut på handen, att liksom gå ner en bit till. Men något jag bestämde tidigt var att jag skulle kunna ha tröja och dölja så den slutar innan handledsknölen. Som liksom på bilden i det här inlägget så syns det ju inte alls att jag ser ut som jag gör. Moget beslut, eller vad tycker ni ?
0 kommentarer publicerat i Tatueringarna, mina alltså.
Taggar: blackandredtattoo, deviltattoo, fullsleve, oldschooltattoo, pinstripetattoo, roses, rosetattoo, skulltattoo, sleeve, sleeve-tattoo, spiderwebbtattoo, sugarskull, tatuering, tatueringar