Vecka 33

 
Veckorna bara springer iväg, 80% av graviditeten har gått och jag hinner inte med. 55 dagar är det kvar tills det är meningen att hon ska komma, det är inte så många dagar när det går såhär fort. Stor det börjar jag bli, tyckte en liggande bild passade bra då man ser lite smalare ut, men jag ger er en suddig ärlig bild också. Konstigt nog känner jag mej smalare den här gången, här finner ni bilderna från min förra babyshower och då ser jag mycket rundare ut hela jag. 
Städa och boa-instinkterna dom är påtagliga. Samma kväll vi kom från semestern så städade jag kyl och skafferi innan jag fyllde på. Sen har jag grejat i bebishörnan, valt BB-kläder till bebisen och idag har jag rensat och organiserat bland alla Helmis leksaker. Mycke saker ligger på min lista som ska göras klart och jag har äntligen börjat planera på riktigt när saker ska ske. Rädslan för att föda har också kommit, jag som varit så peppad ända sen vi plussa. Hoppas rädslan försvinner igen så vi fixar det en gång till.
#1 - - Anonym:

Förlåt, är det mitt fel att rädslan har kommit? :/ du får inte jämföra med mina, vi har haft lite otur men i slutänden har ju allt gått bra // Mikaela