Lussekattsbakning med en 3 åring.

 
Vi passade även på att baka lussebullar igår jag och Helmi. Måste säga att hon faktiskt är himla duktig och lärde sej ganska snabbt hur man snurrade ihop lussekatterna till mitten och sen åt nästa håll. Knåda deg det kan hon ju sen förut som ni ser. 
 
Idag har jag varit super effektiv som vanligt, städade hela huset medans hon var på dagis, bjöd mamma på fika och planerade klart julen, sen har jag lagat middag, badat barn och plockat undan allt igen och nu har jag kommit på dom sista "önskningarna" ( förhoppningsvis!) till barnen som snart har allt man kan önska och lite till. Så nu kan jag pusta ut och njuta av allt mysigt december ska erbjuda oss. 
#1 - - Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Vilka fina bilder! Mysigt med julbak :)

Svar: Tack så mycket 😙 ja det måste vara en utav dom bättre sakerna med julen 😁
Mamma Angelica

#2 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Så mysigt! Försökte baka med min brorsdotter som nu är 7, men det var förra året och hon tröttnade efter 10min... haha

Svar: Hihi ja baka klart får man ju göra själv när man gör för stora saker 😉 men det är mysigt så länge dom vill vara med 😄
Mamma Angelica