Fredag.

 
Idag drabbades Helmi av ännu en konstig åkomma, ja ni vet hon brukar ju ha konstiga knölar i huvudet och ovanliga medaljongsjukor. Men idag förstår ni kunde hon plötsligt inte gå eller stå på högra benet, och visst har hon klagat några dagar på lite ont i benen men jag tänker mest att hon är otränad. Idag börjar jag gissa på att det kanske är en släng av höftsnuva, då det även kan sitta i knät som hon klagade på. Hur som blev det iaf bättre på eftermiddagen så jag hoppas det är borta, för bära en 3 åring och en bebis är inte så roligt. Vi har iaf hunnit med att städa hela huset, bjudit min bff på våffellunch och haft soffmys med en stor godisskål och Helmi höll sej vaken och såg Martin sjunga i idol. Och jag tror mej våga säga att Billys första utvecklingsperiod är över för idag har varit en bra dag och jag han ta två tuggor av middagen innan han vaknade.