Shoppaholic igång igen!

Ja en utav mina största hobbysar just nu är internetshopping och ja brevbärarna tröttnar nog snart på min adress. Glad att Zara iaf fattat att även tjejer vill ha rockiga kläder, så trött på hm som gör alla rockiga t-shirtar och grejer enbart för killsidan, men allt blommigt med spets på det ligger på pojksidan för att det ska vara så präktigt och "henigt" varför ens ha olika sidor ? gör allt till "barn" bara istället när ni ändå misslyckats åt båda hållen!
 
Annars då ? Jo igår var vi och hälsade på barnens farmor och blev bjudna på lunch, och lunch det åt inte killen. Första gången i hans liv han dissade mat tror jag, så såklart började jag ana något när killen som alltid är glad visade farmor hur man kunde vara missnöjd. Väl hemma och kvällen på intåg ja då kom febern. En lite kämpig natt och en kille med feber även idag. Dock är vi uppe i lindriga 38, för det är det ju Helmi fick ju alltid över 40 på en kvart så det känns lätt det här. Benny och Helmi dom drog till lek och bus idag så jag och Billy har mest vilat och gosat.