Mitt bästa shoppingsällskap..

 
Ja det är inte dom på den översta bilden, eller ja Billy var med men inte prinsessan och pappan ! Nej den bästa att ta med är helt klart min mamma, nr 1 i barnvaktning så jag kan pröva och greja. Och så har hon ju alltid den stora plånboken till dom där barnbarnen så det är inte många plagg jag betalar själv till dom inte. Vilket är bra för då kan jag köpa glassar och andra kioskiga grejer och bollar till Billy till exempelt, och jag försöker fortfarande göra slut på mina födelsedagspengar och köper saker till mej själv också. Kepsarna och skorna kom dock i ett paket igår som jag visst råkat beställa, grabben växte ju ur sina kepsar och några skor som passar har jag ännu inte lyckats hitta, min lilla klumpfot. Synd för nu måste nog mamman beställa ett par moccs till han. Och ja som ni ser råkade det visst bli lite syskonmatchning även idag, Lindex har ju lite för mycket för att låta bli. Sen är det h&m, kappahl och TGR som det handlades på till barnen.