Slut på ledighet..

 
Ja inte för att det drabbar mej riktigt är ju ett tag kvar på min ledighet. Men imorgon är det äntligen dagis som gäller för Helmi som jag höll hemma när lillebror och jag var sjuka, kändes ju inte så bra om vi skulle ha smittat några, räcker med att vi fick en dålig påsk. Men lite jobbigt är det såklart att ha ett helt friskt barn hemma medans man själv är sjuk och tar hand om en sjuk lillebror, man har inte supermycket krafter kvar att vara rolig enligt en 3 åring då inte. Så gissar på att det är kul att komma tillbaka imorgon.
 
Dagen till ära fick jag sovmorgon efter att ha varit vaken halva natten, och vaknade till ljudet av damsugaren! Vilken pojkvän tänker ni nu, själv förstod jag baktanken och han spenderade ett par timmar på skjutbanan sen utan en sur flickvän. Sen gick vi ut ett tag och lekte i trädgården, och ja den där syrran hon kommer lära Billy allt. Sen kom Michaela hit och drack kaffe med mej.