Äntligen sugen på att baka igen..

 
Under en ganska lång tid har jag liksom tappat dom flesta utav mina intressen, lagt allt åt sidan. Men nu känner jag äntligen att jag är påväg tillbaka. Träningen har kommit igång, jag har varit ute på tjejkvällar, jag har startat några små projekt i mitt huvud, bloggandet/instagrammandet börjar kännas roligt igen och nu äntligen var jag sugen på att baka igen. Inspirationen försvinner helt för mej ibland, och då vet jag inte ens själv vad som gör mej glad till slut. Och det är ju viktigt att samla på sej god energi, göra saker som bara får mej själv att må bra. Det är ibland lite svårt att ha med i planeringen när man har två små liv som självklart går före mitt, men nu tror jag vi har hittat lite balans igen. 
 
Idag bakade jag en annanspaj som en lärare bjöd på i fredags på fikat, den var så himla fräsch och det var kul med något jag inte hade smakat förut. Bjöd hit min bff och Jax och dom gav tummen upp dom med. Sen hängde vi ute och lekte, Billy drog med oss till kossorna en sväng också innan det var dags för att göra kvällsmat, något vi var för mätta för så vi körde på lite kvällsmålsmellis istället och nu sover dom små och vi ska nog planera lite inför ett utav mina projekt här hemma.