Försök till påskmood !

 
Hastigt och lustigt, fort ska allt gå. Känns som tiden bara springer fram till läggdags och jag vill hinna så mycket. Idag har vi iaf med mycket kaos klätt påskriset, japp allihopa. Billy började såklart det hela med att förstöra ett ägg, bli sur och kasta det på golvet när jag sa att han inte fick göra så. Lyckligt nog fick ägget sällskap av katten på golvet, och han tyckte nog att det var ännu roligare av det. Helmi, min duktiga stora tjej hon klädde hela riset själv, så koncentrerat. Och resultatet ser ni, med kycklingar framför som hon ställde dit. Vi ser ju att hon kan det där med stil. 
Hämtat ut min nya telefon idag, har laddat den men sen tror jag nog allt den får ligga kvar i sin låda. Känner inte alls för att börja lägga över allt och grejja nu när det är läggdags och jag borde ha duschat. Så himla tråkigt, men det krävs nog lite tålamod innan allt med teknink funkar, så det blir nog bäst.