Något jag inte letade efter !

 
Idag vaknade Billy feberfri, precis som jag faktiskt trodde så verkar det vara av sprutan. Så vi körde på helgens plan -mot farmor! Ett stopp på dollarstore, eftersökte våra koppar som jag köpte för några år sen. Köpte ju bara åtta och blev att älska dom, en har gått sönder och jag vill ha tolv så jag har liksom. Letat ett tag och i veckan sökte jag på köp och sälj i hopp om att någon skulle ha och vilja sälja, utan framgång men vissa skrev att dom fanns igen. Och mycket riktigt gjorde dom det, så nu äger jag tretton så ja kan slå sönder en till ! 
Vi är bjudna på kalas imorgon, och gjorde ett sista stopp i stan när vi var hemma för att köpa en liten present. Jag hade ju redan förbrukat köpa till hemmet kassan idag, men där stod det några fina skålar och tallrikar som var precis vad vardagsrummet behövde till fredagsmys dukningar så dom fick följa med hem. 
 
Första april idag, änsålänge bara min käre bror som försökt lura mej utan någon framgång då jag är på min vakt idag, innan jag ens svara sa ja till Benny - han kommer försöka lura mej så han misslyckades! Today is April fool´s day. Belive nothing and trust no one.. just lika any other day !