Den perfekta granen ?

 
Okej, vart startar vi resan ? Jag har ju varit hemma i tre dagar nu, skönt tänker ni. Ni har förmodlgien inte träffat mina barn tänker jag, feber gör dom grininga, lite trötta men i deras huvuden vill dom så mycket annat. Och all denna grinighet har dom tagit ut över varandra, alltså jag kommer ungefär tre meter ifrån dom innan dom slåss, ja verkligen slår varandra det är liksom inget uttryck. Det tillsammans med en liten del av julstress inom mej (nej jag har inte gjort klart just någonting för jag är lugnet själv i år!) har liksom fått mej att bryta ihop en smula. så idag, nu när dom var feberfria och ännu värre - då ringde jag mamma! Min snälla mamma kom hit på eftermiddagen och "vabbade" en stund på feberfria-dagen-hemma åt mej så jag satte mej i bilen och åkte. Så himlans lugnande fast ändå inte. 
Inhandlade mej pricken över i:et till julgranen, som jag igårkväll ville kasta ut mest. Men nu vet ni, nu till lite glögg och julmusik hängde jag upp mina nya fina små djur, glitter och så en rosett som spira (nej för 7 året har jag inte hittat någon som duger )  och nu känner jag mej nöjd. 
Bring it on christmas !