Min vecka har kommit till helg.

 
Skollov betyder storstäd för min del på jobbet, och då gäller det att vara effektiv. Helt slut efter min arbetsdag, måndagen började också med ett samtal från dagis så jag fick åka tidigare och hämta Billy. Sen jobbade vi omlott varandra jag och Benny två dagar, och två träningspass skulle också hinnas med. För torsdag och fredag har jag gått en kurs i golvvård och både börjar och slutat senare än vanligt. Väldigt roligt tycker jag att det är med golvvård , det är ju trots allt den roligaste uppgiften i mitt arbete och något jag bara älskar att utvecklas i. Avslutade såklart med fredagsmys idag med Helmi och ska snart starta en helt galet schemalagd helg, men det är så pusslet går ihop till slut va ? Ja just nu känner jag inte alls att pusslet fungerar, jag vill på tok för mycket -på tok för lite tid.