Något grönt!

 
I helgen passade jag på att slå till på ett par nya blommor till köket igen. Tröttnade på dom små lövande blommorna för en stund sen, kastade fram ett par orkideer och lyckades ta död på en utav dom. Så bättre lycka nu en liten stund, trevligt med grönt istället för brunt.
 
Idag har jag fixat ännu en dag på jobbet och barnen på dagis, tycker vi räknar lite och hurrar för var dag av vabbruari vi får vara där. Och dagen till ära tränade jag också mitt första ordentliga träningspass på gymmet sen jag hade en mini Billy i magen. Jag gissar på att jag kommer ångra mej imorgon, men nu känns det bra fast jag är helt galet stum i benen och rumpan! Och det är väl så det ska kännas, är så himla peppad till att träna igen, jag kommer fortfarande ihåg hur mycket bättre min kropp orkade med jobbet och livet när jag gjorde det sist, nu är det fan inte så mycket med den där kroppen och jag har aldrig varit så slut i kroppen som efter mina två första veckor tillbaka på jobbet nu så  det här är mer än välbehövligt !