Inskolningen på dagis.

 
Den här gången var det Bennys tur som ni vet att ta inskolningen,och jag började jobba. Inskolningen gick bra,Billy är ledsen när Benny går men det går över när han är borta sen. Efter att inskolningen var avklarad blev Billy såklart sjuk, och jag fick vabba med den lille grabben och så blev även storasyster sjuk. Sen blev Billy frisk samtidigt som Helmi fick öroninflammation. Jag ville inte att Billy skulle hinna glömma dagis så han fick ju gå torsdag och fredag medans jag vabba Helmi. Det hade gått jätte bra och han hade varit nöjd och sovit bra. Idag fick han ha ledigt och vabba med oss. Det ska bli så skönt att få komma in i rutinerna så jag hoppas att dom kan hålla sej friska nu då vi får pröva på det resten av veckan. Jag har ju inte ens hunnit jobba och hämtat dom än, ska bli så spännande.