Något blått !

 
Förra veckan, efter att vi hade varit hos min mamma så funderade jag en hel del på att köpa en hundbädd för att ungarna använder den där puffen där så mycket (hunden har aldrig gjort!) Samma kväll fick jag se ett instagramtips och trodde det skulle vara 30% men fick sedan ett bättre tips om 50%
Det kändes alldeles för bra för att vara slumpen, det var ju liksom menat till mej. Dom fanns i färgerna grått och beiget också, vilket i vanliga fall hade varit ett självklart val för mej. Men sen såg jag den blå, och något konstigt hände. För valet föll på den helt utan någon vettig förklaring, den såg så mysig ut. Och jag äger ju inget annat blått som passar in, så nu är ju jakten igång för att binda ihop rummet lite. 
Barnen dom verkar gilla den och den fyller verkligen sin funktion redan fast den bara legat där ett par timmar, så mycket bättre än en hundbädd, och framförallt sååå mycket finare. 
#1 - - Anonym:

Hej vart hittade du den rabattkoden?;)

Svar: Hej. Blev tipsad på instagram och minns inte vart just nu, men tror koden skulle ha gått ut nu ändå -tyvärr ! Men det brukar ju komma nya så du får hålla utkik :)
Mamma Angelica