Något som tagit lång tid.

 
Ni vet hur det är med vissa saker som man vet att man ska göra, typ sätta upp den sista biten list, eller sätt fast en sladd eller helt enkelt sätta upp tv-bänken på väggen. Varför är det så svårt att ta sej för ? Planen att göra det har funnits så himla länge, det har "gått tungt" att öppna skåpen som gått mot golvet och onödigt damm har samlats. Men nu sitter den där och svävar, blev så fint fast det inte är något stort projekt.
 
Annars är dagen avklarad, och jag fick äntligen pröva på att hämta båda barnen och göra allt som "det ska bli" och ja det funkade idag. Jag hoppas jag kommer in i det snabbt, men det känns som att timmarna från att man kommer hem går så snabbt och det är så mycket som ska hinnas med innan läggdags. Jag har ju haft "hela dagarna"  på mej i över ett år nu så det är lite skillnad att hinna med allt inom loppet av 4 timmar från man slutar men jag ska nog få struktur på det igen, jag har ju lyckats en gång med ett barn, och dom säger väl att har man en kan man lika gärna ha två !