Rosa toppar!

 
Idag kom ett litet paket på posten, med en liten inpackning i rosa. Helmi har tjatat ett tag om rosa hår, och jag berövar henne ju från att gå till frisören när jag klipper själv så hon får ju aldrig såndära spray ! Så varför inte liksom. Tog inte superbra då hennes hår har blivt ganska mörkt, önskar att det hade varit sommar så det hade blivit lite mer. Hon själv är mest lite sur för att hon faktiskt inte fick hela håret, men ändå lite nöjd.
 
Annars då, hur det går att jobba ? Jo det är en ganska stor omställning att börja på 110% men jag tror aldrig jag fått så mycket beröm och trevligt bemötande - jag var efterlängtad så nånting gör jag kanske rätt ! Sen är det ganska konstigt att vara utan barnen men jag har faktiskt inte hunnit känna efter så mycket. Men dom är glada över att se mej när jag kommer hem iaf, det ger ju lite mer energi.