Söndag utan ångest ?

 
Sista dagen hemma i lugnet, eller ja ni ser ju själva hur lugnt det är ! Idag har vi inte gjort så mycket alls, varit till mejk och ica, handlade två fina svärd åt barnen vilket jag antar att jag kommer ångra när dom slår varandra på riktigt med dom. Men just nu går det bra. 
 
Sen har jag förberett med kläder åt barnen inför dagisstart imorgon, inte lätt det där.  Ska bli skönt att Benny tar inskolningen av Billy och jag är på jobbet. Sen såklart förberett en hel del till mej själv inför jobbstart, jag kommer ju inte i mina jobbbyxor än så kläder till mej var ju inte heller lätt. Men vi hoppas på att dom sista kilona trillar bort av ett par veckors jobb så jag kommer i dom igen. Så nu ska jag försöka komma i säng så jag kommer upp imorgon och är pigg och glad. Känns så pirrigt att äntligen börja jobba igen, kommer jag ens ihåg hur man gör ?