Weekend !

 
Lång historia kort, när livet sög lite extra för ett tag sen så fick vi en husvagn. Bara sådär, jag orkade inte ens vara glad just då. Men jag har handlat grejer och ordnat så vi skulle kunna dra iväg för vi hade ju en plan. För ganska längesen bokade vi konsert biljetter, till inga mindre än Dollystyle. En del av mej känner bara att det blev något fel, hade ju hellre haft Guns´n Roses biljetter. Men någon i familjen var mer än glad, kunde man alltså träffa dom på riktigt ?! Och ja inte blev det sämre när vi tog husvagnen, campade på samma camping där jag själv hängde under min uppväxt. Vi såg solen gå ner på stranden, grillade, åt glass, gick på Dollystyle, åkte tåget i mariebergsskogen och lyckades även bada en sväng. Vet inte alls om det blir fler campingturer eller ej, det är både roligt och jobbigt på sina vis. Sen det stora problemet, jag har nog allt utvecklat lite lappsjuka här hemma ! Inser hur jäkla bra jag bor och det är så jobbigt att vara i hela tre dagar bland ljud och människor.