Härliga helg.

 
Igår var det dags att jag plockade fram några kunskaper från skolan igen, Billys hår växer och Helmi vill såklart också klippa sej när Billy gör det. Så morgonen startade med att Benny åkte på tävling och jag klippte barnen. Sen kom Michaela och Jax, vi vände upp och ner på övervåningen en stund innan vi klädde på oss och gick ut. Strålande sol, ett samtal till och vips var det 3 till som ville leka ute och alla stannade på lunch i det fina vädret. Och en lång lekstund till och vi gick in vid tre på eftermiddagen igen. Sen kom Ola på en kopp kaffe och pratade en stund, han trodde helt klart på mej och min bild, jag såg alltså en varg på vägen hem i tisdags så det kan jag ju checka av på min bucketlist. Sen avslutade vi kvällen med årets sista mellomys med mormor och morfar.