Så perfekt !

 
Helmi, hon har ju helt klart konstnärliga drag. Igår när jag hämtade henne på dagis fanns det en superfin målning på hennes hylla.Tror jag hörde något om att det var en sockermålning, den ser liksom fortfarande blöt ut. Hur som helst insåg jag att färgerna matchade in helt perfekt med klövern som står i köket, så den fick helt enkelt komma upp på väggen på en gång. 
 
Idag har vi fått jobbat lite sådär omlott igen, Billy grabben har lite feber och jag gissar på att vaccinet han fick tar ut sin rätt som dom säger och hoppas det är borta imorgon igen. Och tack snälla mamma för att du tog hand om dom i överlappningen så jag hann klart på jobbet och Benny kom i tid. Guld värt. Sen har jag roat mej med att städa och sortera huset, jösses vi har verkligen leksaker överallt. Nu är det lite mer i barnrummet och lite mindre i vardagsrummet. Sen avslutade vi kvällen med fredagsmys i vanlig ordning.