Shopping till Mamman!

 
Kläder till barnen må alltid komma i första hand, dom ska ju aldig behöva frysa eller gå kalla. Inget snack om saken och ibland känner jag att det får kosta vad det kostar vill. Sen har vi turen med oss att ha både en generös farmor och mormor så allt köper vi ju inte själva. 
Men ändå där någonstans är det svårt att lägga pengarna på mej, det är ju trots allt jag som jobbar 100% och sliter in mina egna pengar. Konstigt att det aldrig är jag som har råd att vara varm. Nej egentligen kanske det bara ligger i prioriteringa och en viss snålhet. Men i torsdags kväll när jag var sådär sjuk och ynklig låg jag där i soffan och surfade runt, och råkade visst klicka på köp. Så nu är jag ägare till ett par halvflummiga indianskor som är ullfodrade och sådär lagom hoppa i vänliga, men samtidigt ser himla bra ut. Helt klart min stil, och värda varenda krona efter avdragen rabatt ! 
0 kommentarer publicerat i Inhandlat och fått.
Taggar: boozt, boozt.com, gröna mocka skor, mamma shopping, pavement, pavement skor, ullfodrade skor, ullfodrade skor dam, vinterskor