En helt vanlig söndag, eller ?

 
 
 
Började dagen med plantmarknaden, kollade på grisarna, getterna och kaninerna. Jag skulle handla pelagoner men dom såg så tråkiga ut så vi åkte upp till växthusen istället och där dög dom åt mej. Sen har vi planterat, skurat golv, trimmat gräs och så var Michaela hit på en kopp kaffe
 
Något morsdagsfirande har vi tydligen inte alls i den här familjen i år heller, mer än att jag 4 timmar efter vi hade handlat blommorna fick höra att det var min morsdagpresent när B kollade facebook och insåg att det var idag
#1 - - Sara Björk:

Lika här, Mors Dag verkar inte existera :/

Svar: Så himla tråkigt, trodde verkligen att man skulle bli ihågkommen det här året då han fick höra förra men nää jag väntade på överraskningen halva dagen innan jag insåg att det inte skulle komma någon :/ men snart blir våra tjejer så stora att dom kommer med fina teckningar ju ;)
Mamma Angelica