Billy 9 månader.

  • Billys tredje tand tittade fram igår, på hans 9 månadersdag.
  • Han passade på att resa sej upp för första gången också igår, när vi andra var i köket så vi missade det hela, men jag tog en bild när jag såg honom stå där iaf.
  • För 5 dagar sen började Billy sittkrypa för första gången, ni som följer mej på instagram såg filmen. Nu har han fått upp fart i det hela och ja han ser jätte rolig ut. Men han tar sej ju dit han vill och ja syrran gjorde något liknande. (nedersta bilden visar hur!)
  • Billy han gillar verkligen det där med att äta bitar, och korv är en stor favorit precis som syrran !
  • Nu sover han från 18-19 tiden till  6-7 på morgonen i sin säng för det mesta. Så jäkla skönt !
  • Dagtid sover han mest inne, somnar mycket fortare brevid mej än i vagnen. Varierande mellan 1 och två gånger per dag. 
  • Billys ögonfärg är fortfarande så olik sej från dag till dag och jag väntar med spänning!
  • Billy på översta bilden är väldigt lik min bror när han var barn så jag antar ändå att mina gener finns där fast jag inte tycker han är lik mej eller Helmi. (Här kan ni se hur hon såg ut som 9 månader)
  • Billy gillar bollar, väldigt mycket. Helst ska han hålla händerna och sparka på bollen och gå samtidigt !
  • Billy är annars så väldigt glad och nöjd, så olik sin syster på det viset som bebis. Dom gånger han vaknar på natten till ex, när han får komma in till oss, då skrattar han och är nöjd. Helmi hon skrek, det enda som tystade henne var vällingen om det funka. Tror nästan vem som helst som säger Hej får ett leende, Helmi hon var nog lite mer reserverad än så. Han är verkligen mammas lilla charmtroll, och jag tänker njuta sålänge det varar.