Morgon illamående

 
Jag spenderade natten i våran säng igen,något jag kanske inte skulle ha gjort då Billy blev galen. 2 timmar tog det att få han att till slut somna om för Benny som fick gå ner och göra gröt. Precis när Benny somnat om kom Helmis ord -mamma jag mår illa! Hmm ner till toan och hon säger -mamma jag bara skoja!  Upp igen men sen kanske en halvtimme senare när jag och Billy hade gått upp kom hon ner och hade spytt pytte lite. Åt en sked yoghurt och lite vatten som också kom upp. Sen somna hon och vakna två timmar senare hungrigare än någonsin och har ätit sen dess utan att något kommit upp. Hon åt inget igår så jag tror det kanske var därför.
 Men är väl bäst att ta det säkra före det osäkra så vi är alltså isolerade imorgon med. Tur hon blev pigg så vi kunde gå lite med Billy så han somna och vara ute i solen och dricka smoothie. Sen kom pappa hem och tyckte vi skulle ut på en kvällspromenad utan vagn. Skönt men blev lite galet för Billy som skrek i två timmar innan han till sist gav upp i mitt knä, övertrött skyller vi på. Så nu blir det iaf soffan för mej igen.