Mors dag.

 
Ja nu var återigen dagen Benny har dålig koll på här, i år var han väl förberedd vill jag lova. En liten sovmorgon och sedan blev jag väckt med ett paket i sängen. I paketet låg ett armband med barnens namn på.
Blommorna kommer ifrån svärmor som kom hit på lunch, äntligen säger vi då det ibland går så långt mellan gångerna och avstånd gör det svårare. Och efter det så städade jag en våning av huset medans Benny sov, gubbvila ! Sen kom mina föräldrar hit och åt middag med oss och mamma fick såklart ett väntat paket.  
Sen var det dags att handla lite mat, och då möttes jag upp av Michaela. Ja för nu är det så illa att vi ska vara utan varandra ett tag, vi som pratar i telefon typ 100gånger om dagen och ses nästan varje dag en kort sväng iaf. Men 5 dagar borde vi väl klara, men risken finns att jag deppar ihop lite.