Tröstshopping!

 
Jag ville mest få den här dagen överstökat, helst inte se på någon klocka inte veta att nu somnar hon in. Så jag bestämde mej igår för att åka själv till Marieberg och spendera dagen där. Bland människor jag inte känner kan jag lätt hålla min fasad uppe och med siktet på rea var jag fokuserad på något annat. Ja så funkar jag och det gick hyffsat bra, stannade hos mina föräldrar på vägen hem och det gick bättre än väntat iaf, men tomt kommer det alltid vara.
 
Fick med mej en hel del kläder hem till mej själv, hade tänkt handla sommarkläder men kom hem med bara långärmat (?) Och så blev det en del till barnen, tror ni hon är nöjd med sina nya kläder -svar ja!  Passade på att fortsätta sysselsätta mej på kvällen, garderoben rensad och städad så ja kan lägga in mina nya kläder.