Det har hänt en hel del, egentligen!

 
Ibland är det ju viktigt att stanna upp och tänka till lite. Jag tänker att vi inte har gjort något alls på flera år här hemma, att vi liksom inte gör så mycket med huset längre. Jag har bara glömt att det här har hänt sen 2013 , tillsammans med allt i trädgården, kiosken byggdes, renoverad hall, nya bänkskivor, väggar i köket, badkar som flyttar in, barnrummet har fått en makeover och allt detta småpyssel vi sysslar med. 
 
Tänk att det bara är smågrejer som att laga sista biten av taket och sätta in fönstret på gaveln på ladan, sen är det avslutat projekt tills någon får lust igen. Tänk att nästa grej faktiskt är att bygga ut huset, jag hoppas så på att den känslan får oss uppvilade under vintern så vi orkar köra igång i vår men annars får det vänta. Lillstugan funderar jag ju också på att göra hönshus i till våren och då återstår det ju en liten gnutta jobb där med. 
 
Summan av kardemumman - Jag får nog klappa oss och min pappa på axeln lite för vad vi faktiskt gjort dom senaste åren. Det var visst en hel del som hade hänt fast jag missade det för en stund tills jag hitta dom här bilderna. 
#1 - - yasminekindbom:

Alltså. Ert hem är min dröm. Men jag vet inte om jag vågar flytta ut på landet men drömmer om det!

Svar: Hihi tack det är helt underbart måste jag ju få hålla med om :) Åh finns absolut ingenting att vara rädd för på landet, jag tänker att det är tusen gånger säkrare än att bo i en stad. Människan är helt klart farligare än djuren som finns i skogen ;)
Mamma Angelica